جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد قرائت پیام حجه الاسلام عجمین ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزارشد !!!!!؟؟؟؟ یزدفردا "جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور معاونین و کارکنان اداره کل برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدا سید حسین اسعدی ، معاون مالی اداری ، پیام حجه الاسلام عجمین ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، را قرائت نمود. در بخشی از این پیام آمده است : استان یزد مهد تمدن اصیل ایرانی اسلامی بوده و با امیدی که امام راحل (ره) در دلها دمیده اند ، نمونه ای خواهد بود برای سایر استان ها.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یزد همچنین دراین پیام آورده است : بیایید از زمان ماه مبارک رمضان که روز و شبش و حتی نفس کشیدن و خوابش عبادت محسوب می شود ، فرصتی بسازیم برای خدمتی ژرف و عمیق که حاصل آن مطالعاتی باشد که یزد را به عنوان پایگاه نمونه مهندسی فرهنگی کشور معرفی نماید.

 حجه الاسلام عجمین همچنین در بخش دیگری از پیام خود اراده توأم با ایمان را باعث عینیت بخشیدن به کارهای بزرگ و گسترده دانسته و خاطر نشان کردند: اکنون شهرستان های استان با کارشناسی و مدیریت خوب موجود می توانند کارگاه عملیاتی اجرای طرح های مهم فرهنگی و هنری کشور باشند.

در ادامه اسعدی با اشاره به رعایت حق وحقوق همه کارکنان گفت : تمام سعی و تلاش مسئولین اداره کل بر این بوده که در تمامی مراحل اداری و مالی عدالت رعایت شود. وی همچنین با اشاره به جوان بودن بخش زیادی از کارکنان اداره کل خواستار استفاده بهتر همکاران از فرصت ها شد تا سطح علمی ، فرهنگی و هنری خود و اداره کل را ارتقا بخشند. معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد سفرهای شهرستانی را در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی عملکرد و فعالیت های فرهنگی ، هنری و عمرانی شهرستان ها موثر دانست. وی همچنین از سفرهای انجام شده ابراز رضایت و بر ادامه آن تاکید نمود. حسن مفیدی ، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، نیز با اشاره به بحث مهندسی فرهنگی کشور خواستار مطالعه بیشتر و جدی تر همکاران در حوزه فرهنگی شد و افزود : انجام فعالیت های فرهنگی در گرو ارتقا سطح علمی و مطالعه در تمام حوزه ها و زمینه ها می باشد. مفیدی همچنین دانستن ، احساس مسئولیت داشتن و ارائه طرح ، برنامه و ایده را از عوامل موثر ماندگاری در سیستم فرهنگی دانست. سیدمحمد میراحمدی ، قائم مقام اداره کل ، نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) مطالبی در مورد برنامه ها و فعالیت های اداره کل عنوان کرد. در پایان جلشه شورای اداری اداره کل همکاران نظرات و مشکلات خود را با معاونین و مسئولین اداره کل در میان گذاشتند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا